HTML

Dühöngő?

Minden napra akad valami dühöngenivalóm. Ritkábban előfordulnak pozitív történések, de hajlamos vagyok azokat a, dolgok normális rendjének tekinteni.

Friss topikok

Linkblog

2008.05.31. 17:11 Parlagi

Tegnap 45 lettem! Hát ez sem egy jó hír! :)

A család két napra szétszéledt, itt maradtam egyedül. Legalább megejegyzések nélkül tehetem, hogy a gép előtt ülök, hát idejét láttam, hogy létrehozzam ezt a BLOG-ot. Itt majd jól háborgok a mindennapi történéseken.
Mielőtt valaki tévedésbe esne: igazi optimista vagyok! Azért háborgok, mert még hiszem, hogy van értelme.

Mindjárt itt a mai háborgásom:
Nekifutottam ennek a blogcsinálásnak és csak a kos aszcendensem által rámruházott elszántságom az oka, hogy jutottam vele valamire. Különféle dobozok, címek, alcím, rövid cím  stb. és egy szótárra való külföldi szó vitte felfelé a vérnyomásomat.
Miért kötelező nekem angolul tanulni, ha képernyőre kívánom vetni a gondolataimat? Ez a beugró? Limit alattiak ne blogoljanak? Van nekünk ez a magyar nyelvünk. Jó régen. Nem lehetne használni? Legalább azok kedvéért, akik voltak olyan hülyék, hogy rosszkor születtek, így "szovjetül" kellett tanulniuk.
Ha esetleg továbbtanulásra való serkentést céloz az idegen szavak -magyarázat nélküli- használata, hát köszönöm! Én pedig serkenteném a magyar nyelv tanulására azokat, akiknek hivatalosan magyar az anyanyelve! Szép nyelv! Jól járnának vele!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://duhongo.blog.hu/api/trackback/id/tr8496651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása